Heldag med Julia!

Gårdagen var riktigt rolig faktiskt. Först åkte vi skridskor och eftersom jag inte hade åkt det på ungefär tre år var det ganska spänt faktiskt. Men det gick bättre sen och jag trillade inte en enda gång faktiskt ^^ Efter det åkte vi till Campino för att äta pizza. Jag tog kebabtallrik och jag blev proppmätt på bara några tuggor! Man får ju nästan inte i sig någonting av det. Sen åkte vi för att bowla. Vi bowlade i två timmar och det  var jätte roligt. Första serien vann jag, andra kom jag två och sista serien kom jag sist. Jag fattar inte vad som hände i slutet asså. Vi körde ju tjejerna mot killarna och det var ändå bra.

Sen åkte vi hem men inte långt efter att vi hade kommit hem gick vi till Julia för att vara där "en stund". Vilket menas med klockan ett. Haha, men det var roligt för jag och Julia kollade på "Sällskapsresan" "Golfaren" eller vad den hette och "SOS". Haha, de är ju så roliga! Vi klädde ut oss också. Riktigt fina blev vi. Haha ;D Julia har ju så otroligt mycket kläder så det gjorde ju saken bara roligare. Åh, det var riktigt roligt!

Hoppas ni hade det lika bra. :) Jag har lite bilder, men de blev inget bra, plus att jag orkar inte lägga in dem nu (a).

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer