Kort men underbar dag!

Tjo!

Har varit en väldigt go dag idag. Först hade vi matte och äntligen fick jag rett ut mina problem med divisionen... Jag kom verkligen inte ihåg hur man dividerar. Men nuså! :D Sen hade vi engelska och efter det MT8. Känns konstigt att säga MT8 ^o) Men då kom iallafall Sasgar eller hur man säger. xD Hon kunde ju knappt någon svenska, så samtala med henne det första man gjorde var väl inte så smart isåfall ;) Man får väl hoppas att det går vägen iallafall ^^ Efter det gjorde vi torn i fysiken eftersom idrotten var inställd. Martin var ju på Sjöbonääs. Jag, Malin och Johan förlorade. Det var även min idé att förlorarna får bjuda på glass. Då var det retligt att vi förlorade. Fast vi fick faktiskt välja, men klart man vill ha glass på NO:n :D

Sista lektionen var Spanska ochb vi slutade kvart i två som vanligt :D Kortfattat; jag älskar vårat schema :D Så sjuuuukt gött att sluta tidigare, nämligen kvart i två :D


När jag kom hem gjorde jag matte för typ fjärde gången denna veckan. Känner väl att jag behöver göra mer eftersom jag inte kommer klara allting i skolan på bara två lektioner. Eller jag tror inte någon gör det allvarligtalat.. Haha, palla att jag skriver om vem som klarar det och inte. xD

Jaja, efter det kom Julia till mig eftersom hon slutade som vanligt ^^ Hon satte sig vid datorn när jag gjorde klart matten. Efter det kollade vi på film. Eller ja, hahahah, jag satte på BAMSE, men Pippi var först, så vi såg på det. ;) Fast det blev inte så mycket tittande; min mobil gick sönder så jag försökte fixa det. Men jag tog pappas andra  mobil, men inte blev det bättre för det... Sen prövade jag med min gamla igen efter att jag fixat alting i den andra mobilen. Då fungerade den igen och alla andra problem jag har haft med den innan fungerade också. Haha, jag fattade INGENTING xD Underbart med dig, Julia som vanligt! <3

Nu ska jag nog roa mig med någonting annat än bloggen, datorn och Pippi ljud i bakrunden (A)

Vet ni vad som är bra med imorgon förutom att Sandra, Bella och Mikaela kommer? :D :D :D   ERIIIIIIIKA KOMMER HEM :D :D Hoppas hon har haft det bra, och fatta vad jag saknar henne! Plus att hon fyller år :) <3

Ha det bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer



Sabiha

Aw, du e la underbar du,! * <3 xD

2008-08-28 | 21:31:28
http://hannahsabiha.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer