Back to school

Idag var det skola igen. Visst, det kändes väldigt skönt att få komma tillbaka till de vanliga rutinerna, även om man inte kommit in i dem riktigt än eftersom vi bara haft en vanlig lektion än så länge. Men ändå ^^ Sen väldigt kul att få träffa alla igen! Alla i klassen och alla andra mina älskade vänner!

Vi hade bara NO idag.Skulle egentligen haft teknik men eftersom lärarna där har en ny sjua blev det inte så. Då flyttade vi NO:n till där tekniken skulle vara och fick sluta en timme tidigare istället :D Tyvärr missade vi alla bussen hem eftersom vi kom tio sekunder försent, men vi väntade tills nästa buss kom. Vilket var vid tjugo över tre istället. :)

När jag kom hem ruuusade jag till datorn. Haha, okej, jag bara skojade. Kände faktiskt inte för att sitta vid datorn, men när jag kom på att jag skulle fixa en ny design hit, redigera lite, lägga in bilder på datorn och försöka rensa endel bilder eftersom jag har tjugo gb på nästan bara bilder! Eller jag har kanskefyrahundra låtar också, så där kan anledningen till allt vara. ;)

Nu har jag ägnat kanske en timme till att redigera. Börjar bli bättre och fatta mer i ps nu vilket är positivt (y) :D





Ja, man ser nog inte så bra, men inte nog med att jag har ökat konstrasten utan också tagit bort finnar och pletor. Eller så. Man kanske inte ser det så bra här? ^^

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer