STOCKHOLM vs PRIDEFESTIVALEN

Hej!

Nu är vi äntligen i Stockholm. Vi hade önskat att vädret var med oss, men det var snarare tvärtom... Vädret här var regnigt och en aning kallare än den i Hillared. Men det är trevligt att bara vara här iallafall. :)

Vi kom väl igår vid halv sju tiden efter att ha stoppat på både Donken och på två mackar ^^ Det gick väl bra och när vi äntligen kom upp var jag fullproppad på hamburgare, godis och glass. Så jag var inte särskillt hungrig efter att vi hade kommit hit. ;)

Vi gick och handlade nästan direkt. Efter det åt vi och sen slappade vi lite. Jag, pappa&Thomas följde med Rasmus och badade eftersom Camilla, min moster hade sagt till Rasmus att han skulle vara feg om han inte skulle bada. Han ska ju alltid bevisa allting, så han gick såklart och badade ^^

Sen la vi oss lite tidigare eftersom vi skulle upp vid åtta idag. :)

Idag har vi varit på Pridefestivalen. Kollat på prideparaden eller så. Det var ascoolt eftersom alla får gå hur alla vill och det var sjukt långt! Tog säkert 400 bilder! Sen gick vi själva med eftersom min morbror är homosexuell. :) Men jag tycker att alla ska få tycka vad de vill. Liksom, vem har bestämt att det ska vara "kille&tjej"? Jaja, efter att vi hade gått där stack vi och åt på/i "Kungshallen". Trevlans! Asgo mat iallafall (:

Sen gick vi lite i affärer. Skulle köpt ett par "Denimbird"s jeans, men jag struntade i det eftersom jag är snål plus att det kanske finns någonting i Smögen och när jag&Mikaela ska till Göteborg någon vecka efter att skolan har börjat :) Sen åkte vi hem och man kände i benen att man hade fått lite motion. Det gjorde ont. xD

Vi handlade ännu en gång och jag la mig i soffan direkt när vi kom till lägenheten! Där somnade jag efter en halvtimme och sen var det dags att äta tacos.

Nu sitter jag här och ska väl snart gå och nana. Ska upp vid nio eller nåt imorgon. Färjan till Gotland går vid 12:50, men ska vbara där vid senast 12 ifall någon skulle bry sig. ^^

Bilder kommer när jag kommer hem!

Hare bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer