Shopping with the girls!

Heey!

Idag har jag varit i stan och shoppat med mina älsklingstjejer Mikaela, Julia & Isabelle. :) Har varit jättemysigt. Köpte en tröja, linne, bh och en tshirt. (: Jag hittade inte byxorna jag har drömt mardrömmar om två gånger om att de inte ska finnas kvar. Det gjorde de inte heller :(

Vi åkte in vid kvart i tio och stannade till fem. En heldag alltså ^^ Vi åt mat på eat och jag tog en tacobuffé. De andra tog pannkakor, kebab och skit, men jag ficxk ta hur mycket jag ville. Både dricka och mat. Båda var avundsjuka på mig sen (a) Haha!

Tack för dagen tjejer, jag älskar er! <3

Nu ska jag sova. Ska vara med Julia imorgon.

Ha det bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer




Det är komiskt att dert står "kan fastna mellan rälsen" när hon har räls ^^



Mikaela goes hothothot!

Hahahahaa!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer