Regn och Rusk

Regn, fysik, engelska, musik och tankar går igenom mitt huvud nu. Eller ja, klart det är tankar hela tiden men ;) Har gjort fysik och engelska precis nyss och sanningen är att jag hatar läxor. ;) Det tar upp ens fritid och det är INTE kul! Även om det är lätt måste man ju göra dem...

Haha, det ska börja någon ny i våran klass imorgon. Hon kommer ifrån Iran eller Irak någonstans där ^^ Appropå det håller vi på med Asien i skolan; MYCKET KUL! Not! Jaja, ska väl bli kul att få träffa henne imorgon även om hon knappt kan svenska. Men hon ska inte vara med oss s mycket. Typ bara på de praktiska ämnena. Jaja, vem bryr sig egentligen? xD Haha!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och sen ska jag nog gå upp och kolla på en film och spela mitt ÄLSKADE GAMEBOY color nu när jag har fått det av Rasmus när han köpte PSP  ^^

Ha det bra!
Hej, puss, ses!
/Jennifer







Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer