Läääääääskeblaaaaaaaaaaask!

Hej!

Var somsagt i stan igår med sötnosarna Annkristin&Erika. Vi hade otroligt roligt och det var så kul att få träffa er igen! Vi gick väl runt lite. Jag köpte solglasögon och ett grönt linne på Gina. Sen köpte vi varsinn alkoholfri cider, men jag tror alla trodde det var alkohol i dem eftersom vi gick runt och flummade samtidigt. Det känns som att det var någonting i den iallafall ^^ Vi gick runt och sa: "LÄSKEBLASK!" och skit. Sen så låtsas jag vimla runt lite och jag sa "Läskeblask!" typ asfult och Anki&Erika börjas gapflabba! Folket på stan borde trott vi var galna i huvudet! xD Hahahah, sen var det en finne och snackade med en annan finne och de var lite hetsiga och sånt.  Då sa jag såhär: "Finnar är heetsiga!" Och de började gapflabba igen xD Jag tänkte: "Vad är det som är så kul?" Fast jag smittades och började skratta jag med ;D Sjukt kul!

Sen gick vi upp till Videomix. Hrrrrrrrm! Hemmakväll. :'( Vill att det ska heta Videomix. Varför bytte de till Hemmakväll? För att de knappt sålde videosar längre eller? ^^ Jag köpte godis för 57 spänn. Hela månadspengen tar ju slut ^^ Haha! Men jag skulle faktiskt ha det tills idag när vi ska åka.

Ja, tack för dagen/kvällen, skitgoa är ni mina älsklingar! <3

Nu sitter jag här och mamma&pappa springer som galningar nästan för att vi ska kunna åka snart. ^^ Fast jag som är så smart har fixat allting i förväg så jag ska hinna sitta lite vid datorn innan (a) Måste säga farväl till DATOOOORN! <3

Nu ska jag nog ändå gå så jag inte blir sist in i bilen ^^ Smsa mig gärna och snälla! Jag kommer tillbaka, var inte oroliga ^^

HA DET SÅÅÅÅÅÅ BÄST OCH JAG KOMMER SAKNA ER ALLA!
Hej, puss, ses!










Mikaela gjorde mig hemskt snygg på hemvägen ^^
annie nilsson

hej jennifer! ville bara säga att jag har en ny blogg. adressen till den är www.anniekerstin.blogg.se



kram :)

2008-08-10 | 18:41:05
http://annienilsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer