Hela helgen för mig själv!

Hello sunshines!

Sitter här med Sandra vid varsin dator. Har varit i stan idag med henne och Isabelle. Köpte en blus och en blå tröja. Sen presenter till mina älsklingar Erika och Mikaela :D Igår var Mikaela och Bella här. Sandra ska vara här hela helgen och klart var hon också här igår. Vi lagade kycklingsallad och cous-cous. Ganska lätt, men supergott! :D Sen kollade vi på film och år verkligen godis i stora lass :D Väldigt trevligt må jag säga. :)

Efer vi kom hem ifrån stan, Sandra och jag har vi lagat hamburgare. Också väldigt lätt, också väldigt gott ;) Sen har vi typ suttit vid varsin dator och jag har gjort lite matte. (y) Imorgon kommer mamma och pappa hem. Rasmus är hos en kopmis i stan och det är sjukt gött att vara ensam med Sassa min :D Imorgon kommer även Kim hit. :) Jättekul ska det bli! :D

Bilder kommer! Nu ska vi nog kolla på film eller någonting annat mysigt!

Ha det bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer


Igår morses.




Haha, dethär lär inte mamma och pappa gilla xD


Haha, sötnos!


Jag måste säga att iallafall jag tycker det ser gott ut ;)


Paul Frank cykel. Jag säger det bara; S Å F R Ä Ä Ä Ä Ä Ä Ä C K! :D Så häftigt att ha en sån :D


SÖTNOS!



Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer