Erik&Erika!

Hallå!

Idag har jag varit med flumnissarna Erik+a och Erika-a. Haha, det är kul. - Och dagen var kul! Även om vi inte gjorde så mycket roade jag mig med Eriks dåliga skämt och Erikas flummiga skratt. - Vilket var väldigt roande eftersom jag skrattar själv då. ;)

Vi kollade på tv nästan hela dagen tills vi gick ner till Sibylla för att köpa mjukglass. Erik saknade pengar så han stod över frestelsen. Efter det gick vi tillbaka till tv:n tills jag sa till dem att vi skulle hitta på något. Då gick vi upp och spelade Guitar Hero. Vilket jag verkligen ägde på. ;) Jag klarade easy ungefär tre gånger. Ibörjan inte alls. Så jag tror solo artist på gitarr inte skulle vara min grej även om inte gitarr är samma sak som Guitar Hero. But anyway ^^ Sen var det tv:n som gällde igen tills bussen gick och vi fick gå ner till den ^^

Tack för en hemskt trevlig dag som jag hoppas vi snart gör om! <3

Ha det bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer


Haha, både Erika&Erik var myyyyycket bättre än mig xD


Jag är cool då ^^






Coolingarna själva :)

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer