MITT ÅR - JANUARI


Det hände inte så mycket i januari. Köpte en av mina favoritblusar på Jolinarean (har och används väldigt flitigt!). Jag fotade min snygga vän Julia på tågbron. Det var jäkligt tufft att komma upp dit i all snö, och det finns video på det, haha! Men det blev ett roligt och fräckt resultat! Jag och några i klassen var på Borås Tidning för att i en vecka göra en artikel som sedan skulle publiceras. Det gick nog åt mer choklad från kaffemaskinen än någonsin förr! (Ska dit imorgon igen, blir spännande!). Så en dag hade vi en mysig lunch på Viskan! Jag åkte till Dennis, såklart, och det var väldigt fint väder där! Köpte min efterlängtade Henri som har följt med på alla resor hit och dit, överallt, i ett år nu. Han är en trogen vän ♥

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer