MITT ÅR - MARS

Mars är en sån månad då vintern smälter bort och det i stort sett bara är grått. Jag tyckte det var "jättefint" i Skåne vid den tiden (att de alltid ska vara före...) men det kanske inte var så egentligen... Men jag tog mycket gamla bilder med lite nya redigeringar (som mig med klänningen), och tog ganska mycket iPhonebilder istället. Jag och Dennis myste med god mat på Oliven och sedan bio. Typ firade ett år lite för tidigt. Jag var hos mormor varje onsdag (i ett helt år!) och vi gjorde ofta någon god dessert. Här är det lite för tidiga jordgubbar med kiwi och vaniljsås till, mums! Ja, jag antar att vi går åt ljusare tider i den här återblicken. Snart kommer mer!
Diman Dilir

härliga bilder:)

2012-01-28 | 18:03:44
http://dimandilir.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer