Fotoshoot

Ja, då var man hemma efter en fotoshoot. (kommer inte ihåg vad det heter på svenska, haha!) Det var väldigt roligt och sminket och allting sånt blev toppen! Vi fick ju först då bli sminkade, sen fixade vi håret själva och efter det fick vi alla gå in i ett rum och se varandra bli fotade. Först blev man fotad med en spegel, ni vet säkert vad det är flr några bilder. Sen bakom en vit bakrund och sedan mot en svart där man fick mer närbilder och fläkt m.m. Jag köpte aldrig några bilder för att jag fick inte först, men sen fick jag i alla fall. Men då sa mamma att jag skulle få de pengarna till bilderna till någonting annat istället. Det var ett svårt val, men man får ju prioritera som pappa alltid säger. Det var riktigt coolt att faktiskt få känna sig som en modell för en stund. Man brukar ju som sagt inte alltid bli fotad sdär.

När jag kom hem tyckte mamma att sminket var så bra och att jag var så fin i det, så vi bestämde oss för att gå ut och ta lite egna bilder nu när det var så fint väder och allt.  De blev ganska bra faktiskt, om man bortser ifrån att jag inte har en systemkamera, inte är en riktig modell och mamma inte är någon riktig fotograf. Men allting kan inte vara perfekt. Men som sagt, det blev toppen det med!

Nu måste jag gå och plugga, har nämligen kemi-prov imorgon som jag inte kan ett dugg på.
Ciao!
/J






Ja, min skolavslutningsklänning om ni inte har förstått det. Gillar den sjukt mycket!
isabelle

jättefina bilder jejje! :)<3

2009-05-31 | 21:40:29
http://isabellehalvarsson.blogg.se/
kitty

fina bilder, men jag har en fråga. vart var ni?

2009-06-01 | 19:13:36
Jennifer Kivinen

Kitty: Menade du modellsaken?

2009-06-01 | 20:05:25
http://jenniferkivinen.blogg.se/
kitty

japp:)

2009-06-02 | 19:04:59
Jennifer Kivinen

I Borås, på Hotell "Scandic Plaza" tror jag det heter ^^

2009-06-02 | 20:35:55
http://jenniferkivinen.blogg.se/
erika

åh, söt!

2009-06-02 | 21:06:30
http://ecarlen.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer