O I EN T-RING

Idag har vi haft orienteringsdag. Det värsta på länge, men det var ändå ganska kul. Fick 3 sjöar i mina skor och fick gå barfota hela dagen :( Kändes ganska fånigt att gå runt utan skor. Jag gick väl på 54 minuter eller någonting. Jag hittade ju iallfall alla. Eller ja, jag gick med Robinför det mesta, och sen Ante och Linus. Men jag får väl säga att jag är ganska nöjd ändå (:

Somsagt.. Alla läxor vi har denna veckan är väldigt jobbiga. Har tränat på fysiken och matte provet tills imorgon. Fysiken är ju till fredag, men ändå.. Jag hoppas att det kommer gå väl iallafall. Ska vara med min älsklings Erika imorgon med, en lite mer roande sak :D

Har egentligen inte så mycket att skriva om, men ja, skriver väl imorgon..

Ha det bra!

Puss!
/Jennifer ♥



Jag saknar Smögen allt för mycket!

Anonym

* or i en T-ring

2008-09-24 | 19:28:53
Jennifer Kivinen

vet väl jag med eller? :S men det är ju ett o i en t-ring ;)

2008-09-25 | 19:04:58
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer