LÄGESRAPPORT

NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3
En härlig från Kreta!
Tänkte bara göra ett kort litet inlägg så ni vet att jag lever! Har fullt upp.. Standardmeningen här på bloggen tror jag, haha. Men jag mår bra. Huset är sålt och allt flyter på. Ibland är det sämre förstås, men generellt är allt bra! Om ni, mot förmodan hehe, skulle vilja veta mer om min vardag finns jag alltid på instagram där ni kan hitta mig under namnet jenniferkivinen. Simpelt!
Ha det fortsatt bra, trogna bloggläsare!
AMANDA DOVLING

Riktigt fin bild! :)

2012-03-18 | 17:34:40
http://adovling.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer