EN SPONTAN FREDAG

Två från iPhonen via Instagram
Vilken fredag! Haha, bästa på länge på grund av att allt var så spontant och kul, och sämsta på länge eftersom jag fick världens panik vid två på grund av att jag missade bussen (IGEN, vad är det här, Jennifer!?), min mobil var helt nerspilld med dricka då en cider hade gått sönder i min väska, vilket också resulterade i en otroligt blöt väska (som absolut inte fick förstöras. Dyra pengar för mig annars!), och ja, det gjorde att min hjärna blev overloaded, om man säger så. Jag är en person som alltid vill ha allt perfekt, för annars går det inte. När jag nu missade sista bussen hem, ingen kunde hämta mig, och min mobil var på väg att gå sönder kände jag att allt sprack. Jag fick panik, på riktigt. Har aldrig känt så innan, och vill inte känna dig igen. Snacka om att jag överdriver, det var ju inte så att jag var ute i ingenstans, utan någon, men ändå blev allt så fel för mig. Emilia och Jennie försökte lugna ner mig, men kunde inte tänka på någonting annat än att jag var så misslyckad...Men nu fungerar kameran och det funkar att ringa med mobilen, bara att låsknappen inte fungerar, men klarar mig faktiskt än så länge. Jag sov hos Emilia och pappa hämtade mig imorses, allt löste sig, såklart.
Vi var i stort sett överallt igår, haha. Först i Annelundsparken, satt där, träffade massa människor som grillade, och det var över förväntan, som tur var! Sedan gick vi ner till stan, var lite överallt. Tog bussen till Brämhult, men hoppade av, Jennie och Emilia dansade på bussen till stan igen, vi gick till Mc Donald's, var inne på Harrys och körde loss det sista, var på en flummig efterfest med Djurgårdare på ett hotell... Ja, det var vår kväll, och måste erkänna att jag hade kul, trots allt! Vi var ute nästan hela kvällen, och allt var otroligt spontant. Men om det blir någon mer sån kväll, det återstår att se, hehe.
Idag har jag jobbat för första gången på Borås Arena, och det var jättekul, över förväntan! Jag försökte att kolla på en person istället för att kolla på hela kön, för den var otrolig. Jag tyckte jag klarade mig fint för att vara första gången!
Ha en fin kväll, alla ni!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer