EN HÄRLIG DAG, HELT ENKELT

NIKON D90 + TAMRON 28-75 /2.8

Idag har jag hängt med mina fina tjejer Jennie och Sofia!
Vi satt vid Sandwallsplats, fikade, och sedan fotade vi lite. Hade det supermysigt i det underbara vårvädret. Äntligen är våren här! Så när jag kom hem utnyttjade jag tillfället och tog en promenix. Eller jag körde väldigt blandat, haha. Lite intervaller och powerwalk, men mest joggade jag. Kände verkligen hur det bara flöt på, riktigt gött!
Nu ska jag, i min ensamhet, kolla på en riktig tjejfilm och äta godis. Ibland är det faktiskt skönt att vara helt ensam. Ni får ha en bra lördagskväll!
Sara

Vilken härlig bild! =) Man ser vänskapen tydligt i den =)

2012-03-25 | 09:48:00
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer