VAD HÄNDE UNDER DE DÄR TVÅ MÅNADERNA?

iPhonen via Instagram

Ja, men kära vänner... När jag var borta från bloggen fick jag plötsligt ett helt annat intresse. Fotograferingen har gått segt då jag inte har orkat ta med mig kameran vart jag än gått, så istället för att fota har jag istället köpt massa kläder. Dyrt intresse kanske? Ja, otroligt har jag märkt! Jag har det senaste året haft en stor passion för kläder, men har inte haft så mycket att blanda med, om man säger så... Nu, när jag inte behöver lägga halva studiebidraget på tågbiljetter kan jag istället köpa massa kläder, haha. Självklart är det fotografering den här bloggen handlar om, och det som är min framtid, men jag kan fortfarande inte undgå att älska kläder. Jag har funnit min stil och det är jag glad över! För ett och ett halvt år sedan var jag den mest osäkra tjejen som var rädd för att ha på sig "fel" plagg. Nu struntar jag i vad andra tycker, bara jag själv tycker om det och trivs så mår jag bra!
Anonym

Vart kommer shortsen och blusen ifrån på bild 5? Den bilden jämte gant skjortan! :)

2012-06-20 | 16:26:53
Jennifer

Svar till Anonym: Shortsen kommer från förra conscious collection, från H&M och blusen kommer från RAER! :)

2012-06-22 | 00:03:50
http://jenniferkivinen.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer