SACK'S WITH LOVE

NIKON D90 + TAMRON 28-75 f/2.8 + SB-600

Jag är ju faktiskt ingen "modebloggare" men jag älskar fortfarande kläder! Det tråkiga är bara att jag är (med finare ord, haha) en kvalitétsnörd. Mycket hellre kvalitét före kvantitet och ni förstår nog varför. När ens favoritplagg går sönder... Hur kul är det då? Men det betyder ju inte att dyrare kläder automatiskt har bättre kvalitét, man får helt enkelt bara vara noga med vad man köper! Nu kommer vi till den tråkiga delen, för kläderna i sig är inte tråkiga, nej tvärtom! Jennifers ekonomi + dyra kläder = no match. Så det kan vara svårt ibland, haha. Jag köpte till exempel inte ett enda plagg på hela sommaren... Det gick nog fyra månader innan jag hade råd med någonting. Snacka om att man hade kli i fingrarna, hehe. Men nu gick ekonomin uppåt och då tillät plånboken lite nytt. Men det är viktigt att spara med, det har jag lärt mig! Annars hade jag ju aldrig haft kameran, till exempel (ja, mamma och pappa, kom inte med massa gnäll nu om att jag inte vet hur man sparar... För jag har faktiskt lärt mig!).
Men kanske ska komma till huvudpunkten med inlägget nu: Köpte i alla fall den här fina blusen på Jolina-rean (ni boråsare vet ju vad jag snackar om, hehe). Kommer från Sack's och kostade egentligen 1800 kr. Men är det halva priset så är det! Tycker om den massvis! Förra året på rean hittade jag ett av mina favoritplagg, så vem vet, det kanske detta också blir!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer