HELLO THERE!

Blev plötsligt jäkligt tomt här! Till och med så jag laddar upp en urursel bild (kvalitén liksom, haha...) Men jag tror jag har blivit som alla andra, en som älskar sin frontkamera på sin nya iPhone. Har nu bytt till en 4a efter jäkligt mycket krångel, men hellre det än att gå med sin 3G till december. Det är ganska lång tid!!
Jag har haft fullt upp med allt i stort sett, och sista veckan har varit ganska deppig, men jag ska försöka bli lite gladare. Ska ha myskväll med mamma och pappa. Kolla film, dippa lite grönsaker och äta popcorn. Mysigt!! Ni får ha en bra lördag!
Puss
Dennis

Svar:

Tack så mycket, innehållet är helt okej också faktiskt, haha!

Men den är gjord i iPhoto, ett program som följer med till alla macdatorer, supergrymt!

2012-01-25 | 13:48:00
http://dennisfoto.blogg.se/
Bäckäng Live

Hej, mycket fin blogg du har. Vilka otroliga bilder du har tagit. Vi kommer att sammanställa lite olika bloggar som våra elever på Bäckäng har och vi undrar om det är okej att vi nämner dig och en länk till din underbara blogg. Hör gärna av dig!

MVH

Bäckäng Live

2012-01-26 | 18:36:29

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer