HUR TÄNKTE JAG DÄR?

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Hehe, jag är ju ingen modebloggare, men vafan! Innan bion med Julia igår gick vi på stan och hon fick vara assistent till mig. Hon klarade sig bra med tanke på hennes dåliga tålamod. Jag köpte jeansen (dock lite för stora tror jag... Får kolla om en mindre storlek finns på måndag!) och koftan som jag hade bestämt, men kom även hem med en orange tröja, vilket jag aldrig hade trott. Men det är ju vårens färg och den passade väldigt snyggt på! Känner att de ljusa jeansen, lite uppvikta, låga, vita, converse och den orangea tröjan kommer bli väldigt snyggt! Blir spännande och se hur länge vi kommer vara kompisar!
Vi kollade på "THIS MEANS WAR", och den var kanon! En bra blandning mellan kärlek, action och humor. Se den!
emelie

Tröjan var väldigt fin Jennifer! vart har du köpt den? :)

2012-02-25 | 17:14:42
http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
emelie

tänkte på den orangea, måste få in lite färg i garderoben, så får nog ta en sväng förbi jc! ;)

2012-02-26 | 20:07:16
http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer