SURPRISE!

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Tre bilder från igår, när pappas överraskningsfest ägde rum!
Jag tog inte så många bilder igår (även om det är ganska många bilder på kameran, haha... Vem har smygtagit tro?), men jag ska verkligen bli bättre igen! Nu när det börjar bli riktigt höstigt ute ska jag försöka anstränga mig lite mer. Jag tog ju knappt några bilder i somras, om man bortser från Kreta.. Skäms Jennifer!!
I alla fall... Det var bestämt att mormor, morfar Pelle och farmor skulle komma, men inga fler.. Vi fick hålla honom från fönstrena för att han inte skulle se, men plötsligt stiger 15 personer in genom dörren med "ja må han leva". Det var otroligt roligt med en överraskningsfest då jag älskar att överraska människor, haha! Dock orkade inte jag och Dennis vara kvar där nere bland alla människor och tjöt, så vi höll oss uppe och kollade film istället. Men jag somnade, såklart. Tur att det var en gammal film då, hehe!
Nu har hjärtat mitt åkt hem, och jag saknar honom redan! Men vi hade en mysig helg, som vanligt! Hoppas de här två veckorna går fort, fort!! ♥♥
Ni får ha det finfint, så lovar jag att bli bättre på uppdateringen! Nu ska jag plugga lite, och sedan krypa under täcket med god fudge och tröstäta lite!
Leia ♥

Fina bilder :)

2011-09-27 | 08:29:29
http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer