BULLAR FÖR FULL RULLE

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Mums! Det luktade bullar i hela huset igår när jag och mamma bakade bullar. Eller det var väl mest hon förstås, hehe. Men snäckorna har jag gjort, ändå fina hehe? Det var min idé då jag verkligen älskar bullar, och allt som det innebär! Fikagalen kan man ju kalla mig. Det gör i alla fall mina kompisar, haha.. Men att äta varma bullar med mjölk, vem kan undvika att älska det?
Sara

Men åh så gott då! :)

2011-10-16 | 17:36:57
http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer