KOPPARHATTEN

NIKON D90 + 50 mm f/1.8 (Här skulle jag haft mitt 18-200....)
Hej ni trogna läsare!
Ingen bra uppdatering, haha... Men jag har haft fullt upp hela förra veckan med plugg, och denna veckan har gått ut på att mysa så mycket som möjligt med min fina pojkvän. Han är fortfarande här men kände att jag måste uppdatera lite! Har en del bilder på g faktiskt :)
En sak jag inte berättat för er är det jag skrev ovan. Ja, eller nu vet ni ju nästan, men ändå, haha (oj detta blev konstigt...). Mitt älskade 18-200 mm har gått sönder. Jag, klanten själv, trillade och det gick sönder. Pappa, min hjälte, har försökt laga det, då vi inte hade försäkring som täckte det, men det gick inte... Det kändes bättre och det gick i alla fall att zooma med det, men när man satte på det på huset blev det helt oskarpt och jätteskumt. Det stod till och med att batteriet höll på att ta slut, och den ville inte visa inställningar eller någonting. Konstigt tycker jag då det knappt nuddade marken när jag trillade. Jaja, jag får väl skylla mig själv. Så länge, tills jag sparat till ett nytt (Tamron 28-75 f/2.8 ♥) så får ni nöja er med kass vidvinkel på naturbilderna, haha...
Jag kommer inte ha tid att blogga så mycket, men därför tänkte jag lägga in tidsinställda inlägg. Stay tuned!
Pusspuss, hoppas ni haft ett grymt lov!
PONNYSKRUTTARNA - sandra

hej vilken fin blogg! :)

2011-11-05 | 23:43:05
http://ponnyskruttarna.wordpress.com
Felicia

Underbara bilder!!!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer