STADSPARKEN




NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3

I fredags på vår långa rast gick jag och Linda ner till stadsparken för att fota lite blommor, tänkte vi.. Körsbärsblommorna missade jag förra året, så ville fota de i år eftersom de blir så fina på bild.. Men nejnej, vi var för sena så klart! Dock var vi för tidiga för vissa andra blomträd, så snacka om dålig timing, haha.. Men vi fick ändå många fina bilder, och hon fick även låna mitt 50 mm, som jag tror hon trivdes bra med, haha!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer