LAST WEEKEND





Ni får utsäkta bilderna, mitt fotohumör är inte på topp just nu...

Min helg var verkligen superbra. Vi gjorde inget speciellt, som vanligt känns det som, haha, men jag tycker om det lika mycket ändå! Vi kollade film, spelade The Sims och gjorde ett drömhus vid min drömplats och jag blev fotograf. Gott! Apropå gott gjorde vi mat, som här ovan, korv stroganoff som mot förmodan blev bra, och för att testa våra matlagningskunskaper ännu mer körde vi på pannkakor också. Vi köpte 1,7 kilo godis och åt upp allt, plus en hel del mer, så jag kände att jag rullade mer än tåget hem alltså, haha.. Sedan vann även deras innebandylag serien, så jag fick kolla på en innebandymatch när jag för första gången i mitt liv tyckte det var spännande. Ja, jag hade the best time!

Och vad hände? Efter sjukt tråkiga inlägg och en otroligt dålig uppdatering har jag fått några nya läsare? TACK I ALLA FALL! ♥

Ni får ha en fin helg!
Puss

Linnéa

Sv: Ja absolut, älskar dom... :)

Nej jag har medium på min marinblå också, tror jag haha. Mätte innan och den passade i måtten Medium så får väll lita på det :) Så blir två likadana kan man väll säga, beställde den khakifärgade innan idag :) LÄNGTAR TILLS JAG FÅR DEN!!

Något speciellt eller bara mycket för tillfället?

Jag lever men är sjuk för tillfället men ska inte klaga..:)

KRAMIS

2011-03-19 | 20:45:38
http://makeupndays.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer