"FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!"



1. Igår tog jag ut tandställningen! GRYMT GLAD!
2. Fina Nathalie och hennes klass. Åh så kul!!

Hej alla avslutningselever, studenter och glada människor! Jag är glad, för nu är det fasen slut för detta läsåret. SJUKT, säger jag då! Det var ju inte som i grundskolan då man gick till kyrkan och sjöng massa låtar, men vi fick finfin underhållning av Bäckängs superduktiga esteter istället, vilket ändå var rätt bra! Jag mötte upp Mikaela för en liten fika och sedan vidare till Nathalies student. Fyfan vad kul för dem! Jag började till och med gråta en skvätt när hon kom ut där och såg så lycklig ut. Åh! Sedan gick vi runt lite och åkte sedan till Nathalie för lite mat, tårta och sånt där trevligt. SÅ jag har haft en toppeneftermiddag/kväll. GRATTIS MIN FINA! LOVE YOU!

nattispattis

åhhh jejje, taack för du kom. Jag älskar dej! <3

2011-06-11 | 13:45:22

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer