BRA DAG!





NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Ni får ursäkta för vissa bilder. Jag har faktiskt två anledningar till varför de ser ut som de gör: 1. Min kamera var trasig och jag kunde inte alltid ändra några inställningar... 2. Jag hade 50 mm... Men detta är i alla fall några bilder från när vi var på fina Ven. De här är ifrån en gammal kyrka vi besökte!

Min dag har varit bra! Ja, det ordet betyder ju inte direkt mycket förstås, men det är ändå ett så himla vanligt ord. Men i alla fall, vi, familjen var i stan för att kolla badkläder (från början då...) till den resterande delen av familjen. Sjääääälvklart blev det mer än så. Stadium, som de skulle till har ju mer än bara så. Träningskläder, skor, vardagskläder, ja you name it. Så för mig blev det ett par finfina svart/rosa Adidasbyxor som jag längtat efter länge! Himla bra när man ska träna på hösten. Och vad resten handlade orkar jag inte ens rabbla upp (hur intressant är det för er förresten????). Köpte även ett helt vanligt normalbrett brunt skärp, som jag också länge letat efter. Det som var perfekt var reapriset - 20 kr! Sjukt bra!!

Jag känner mig också lite stolt över att mamma tvingade ut mig för lite joggning. Vi gick första biten, men sen jäklar sprang vi hela vägen hem! Även om sträckan inte  var den längsta, så är jag stolt över att jag faktiskt klarade det, med håll! Om det blir mer eller om jag håller mig till powerwalking återstår att se...

Ni får ha en fin söndagskväll!
Pusspuss på er trogna läsare av min superspännande blogg! Fortsättning följer!

Julia

Sv: Gud va fina bilder :D Länkbyte? <3

2011-07-11 | 19:26:49
http://juliaboudree.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer