BÄCKÄNG VS. TEKNIS. ELLER?

NIKON D90+ TAMRON 28-75 f/2.8
Besvikelsen bland alla Bäckängiter och Teknister framkom väldigt tydligt när polisen valde att avslå vår kära kamp. Det finns en del anledningar, och det finns många olika resonemang, så jag tänkte inte gå in på det nu (vill inte heller ha några hatande teknister efter mig, haha!) Hade kunnat bli en grym kamp, och jag hoppas verkligen att det läggs fram ett bra förslag för att kampen ska kunna förtsätta ha kampen nästa år. Detta är ju förfasen höjdpunkten på året! Ja jag är inte glad idag vill jag säga, haha. Var så himla taggad, åh!! Jaja, får se det positivt (som jag alltid gör nu för tiden, hehe): det är snart jullov, julafton och massa skoj väntar!
Tack för ett grymt tåg ändå, alla härliga bäckängiter!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer