MIN ÄLSKLING


Jag och min älskling i lördags hos Nathalie!

Jag har haft underbara veckor med den här underbara personen. Du får mig alltid att le och det finns ingen som ställer upp så mycket för mig som du gör. Jag är så otroligt glad över att ha dig, Dennis. Pussar i massor!


Idag åkte han hem och det känns redan så himla konstigt. Ingen som gör löjliga miner, ingen att mysa och pussas med, ingen att skratta med (åt, hehe), ingen att dela sängen med. Tomt, som sagt.. Men jag får träffa honom om tre och en halv vecka igen. Jag hoppas att tiden får fort, för det är en lång tid. Men innan dess ska jag ha åkt till och från Kreta. Det ska bli fantastiskt så jag hoppas att tankarna går någon annanstans lite då och då. På fredag åker vi i två veckor. Yihaaa!! Har en del bilder nu så ska försöka lägga upp lite!

Vi hörs!

Hannah Larsson

Så himla fina ni är!!



/Haha, sjukt underbar känsla indeed! Åh vad jag längtar tills jag får hoppa igen, så grymt var det! :D



Ha det underbart i Kreta nu! Avund här... vill iväg från regniga Sverige!! Längtar efter att få se massvis med fina bilder när du kommer hem!!

2011-08-07 | 14:08:21
http://hannahlarsson.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer