KULTURVECKAN LEVERERAR!



Kundvagnsrace som gick vildt till!





Båtrace i Viskan som jag och Lovisa var med i. Grymt kul!


Man kunde köpa sockervadd, och det gjorde jag självklart! (Och vadå fet arm? Haha ser verkligen ut som värsta fettot...)



Jag var glad, och Lovisa var  sur... Ja, vi förlorade ju faktiskt, haha.



Härlig såpabandy!




Smiska fisk....?

Pajkastning! Eller mer chokladpuddingskastning, haha.
NIKON D90 + SIGMA 18-200 f/3.5-6.3 eller 50 mm f/1.8

Kulturveckan har varit helt underbar! Inte bara med tanke på de otroligt roliga och fantasifulla aktiviteter det har anordnats, utan också tack vare det finfina vädret. Tack Gud för att du var med oss hela veckan, hehe! Det har varit såpabandy (där vi var med, men det gick inte vidare bra, haha), båtrace (även där!), mjölk och zingoHIV, massa Bäckängs... (till exempel argaste, raggare, manligaste, osv), fångarna på HALIB, godisregn, kundvagnsrace, backklättring, fotbollsmatcher, blöjvattenkrig, smiska fisk, pajkastning, älgjakt och allt möjligt! Jag har lärt känna nya människor, och det har varit super!

För er som inte vet vad det är, så är det då en vecka, (fyra dagar) där det anordnas aktiviteter av alla föreningar på skolan. Man ska egentligen gå på lektionerna, men beroende på vilken lärare det är så tar de det olika. Min klass har till exempel haft högst två lektioner om dagen, inte ens det.. Många har även varit inställda på grund av nationella prov och så. Det är meningen att man ska få mer gemenskap, ha roligt och bara allmänt komma in i skolan. Och det tycker jag verkligen de har lyckats med!

Jag har haft med kameran hela veckan för att kunna ta mycket kort, såklart. Jag har sökt till styrelsen i Bäckängs fotoförening, Halfo, så jag hoppas verkligen på det bästa! Hade en liten intervju med dem och det gick nog bra. Det skulle vara sjukt kul att vara med på alla aktiviteter och fester som fixas, och samtidigt få göra det man älskar att göra. Ja, jag tror jag får svar nästa vecka. Wish me luck!

Nu har jag skrivit på tillräckligt. Hoppas att ni har en bra fredag, för det har jag haft!
Puss på er!

Ellen Lindberg

Ser så himla härligt ut!

2011-04-30 | 01:54:46
http://lindbergellen.blogg.se/
Sara

Härligt glada bilder! =)

2011-04-30 | 09:16:49
http://saaraaaa.blogg.se/
Anonym

omg det ser ju fett härligt ut! awsome bilder. kan man göra de i sthlm också? ;D

2011-04-30 | 18:34:48
http://livetintill.blogg.se/
Fabian

Haha låter som en galen vecka med många roliga aktiviteter! :D Härligt fångat på bild!



Sv: Tack så mycket! :D Vad kul att du tycker om bilderna!

2011-05-05 | 10:18:18
http://www.photobyfabbe.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer