WEEKEND


Jag har rätt mycket bildtorka just nu, tyvärr. Men det ska bli bättre när vädret tillåter och jag har fått lite idéer/inspiration. Om ni vet någon ispirationskälla eller några idéer, skriv gärna det så hade det uppskattats! :)

Fredag igen. Helt sjuuukt vad tiden går snabbt! Snart påsklov ju, och det kommer bli otroligt skönt. Slippa gå upp så här tidigt på morgonen och vara halvt medvetslös. Nu ska jag inte klaga eftersom det är lördag imorgon, det är ju så skönt det också. Ska umgås med la familia då vi ska in till staden, shoppa, äta lunch ute och ja, bara ha det trevligt. Så det ser jag fram emot väldigt mycket. Jag älskar verkligen min familj, så underbara är ni!

Ha en toppenfredag.
xoxo

Frida [hobbyfotograf]

Fin bild! =)

2010-03-19 | 19:06:31
http://fridalautin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer