La luna




Idag stod det bowling på schemat. Fick gå upp tidigt, men sen var det inte så farligt ändå. Jag fick även ett litet uppdrag där borta. De behövde visst lite bilder till deras hemsida, så jag tog på mig det och fotade runt lite. Känns kul när folk frågar, men det är väl det att om någon ser en med en "stor" kamera (i mitt fall blixten och det nya objektivet på, så det blev ju rätt stort) tror de att man kan fotografera. Det är väl ofta sant, men jag menar, de med mindre kameror eller kompaktkameror som också är duktiga, ska de aldrig få en chans då? Jag har alltid sagt det att om man har en stor kamera, så får man respekt. Och det står jag fast vid. Så kanske är man tvungen till att sätta på den stora blixten, eller ett teleobjektiv för att få lite uppmärksamhet och just respekt? (det var ju inte därför jag hade just den utrustningen i detta fallet, för det var ju bara för att ta kort på bror min!) Det var bara en liten parentes..

Blir till att sova tidigt idag, jag är så fruktansvärt trött! Hade träning efter bowlingen också, dock bara dans (vårt fristående ska bestå utav Michael Jacksons Thriller dans, haha! -Kommer bli grymt!)
Ha det!  

johannas fotoblogg

fin bild! har aldrig lyckats ta någon bra bild på månen.. haha

2010-02-01 | 18:03:37
http://mixband.blogg.se/
johannas fotoblogg

det har jag, haha. fast är väl kanske inte direkt mitt motiv att fota helt enkelt :)

2010-02-02 | 09:43:19
http://mixband.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer