Min favorit



Ja, min fina pojkvän fyller 17 idag. Jag hade då tänkt att skriva ett grattis-sms till honom prick klockan 12 i natt. Satte mobilen på alarm, eller ja, påminnelse 15 minuter innan, och lättväckt som jag ibland är trodde jag att det skulle räcka. Men nejnej... Jag vaknade aldrig och när klockan ringde 04.48 i morses satte jag mig upp och blev helt... förtvivlad. Men jag skickade det direkt när jag reste mig ur sängen istället, och som tur var så väckte jag honom inte (eller var det tur? (hehe, lite skadeglädje skadar aldrig)). Så ja, GRATTIS UNDERBARA DU!

Jag älskar dina rödrosiga kinder
Jag älskar din varma kropp
Jag älskar dina överdrivna leenden
Jag älskar dina kramar
Jag älskar dina viskanden i natten
Jag älskar dina otroligt konstiga tankar och vilda fantasi
Jag älskar ditt mjuka hår
Jag älskar dina dåliga ursäkter
Jag älskar dig



Frida

Grattis till honom! :)

2010-08-10 | 21:26:07
http://fridalautin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer