Du sätter höstsolen i eld


Finfina Turkiet! (Har nya bilder, väldigt många men är inte på den vanliga datorn, som vanligt. Haha, men det kommer imorgon!)

Skoldagen gick fort med ynka fyra lektioner.. Men hemma gick den långsamt. Har nämligen pluggat hela eftermiddagen eftersom det är prov i matte imorgon och fysik på onsdag. Sen lite glosor här och där och lite annat. Tråkigt, men nödvändigt. Har även kollat runt lite på Blocket efter min älskling (D90) och jag hittade en för en billig peng tillsammans med en blixt, stativ, UV-skydd och lite annat. Så jag mejlade honom, och han skrev att det var en spekulant som skulle komma på kvällen idag då, men om det inte blev någon affär skulle han höra av sig. Tänk om han gör det! Så underbart och jag skulle gråta av tårar. Haha, överdrivet jag vet. Men fakriskt, så desperat är jag. Det skulle vara så roligt!

Sen har jag upptäckt en sak idag; gå inte samtidigt som du lyssnar på hög musik i ditt headset, du missar både bilar som kommer förbi och som nästan åker på en, sen missar du även den söta lilla granntjejen som cyklandes förbi säger hej när jag inte ens reagerar. Sen missar du även en massa prat och annat roligt. Men samtidigt kan det vara skönt att koppla av med det, men jag tror det finns mer dåliga saker än bra med det även om det är en av mina favoritprylar. Hmmm... Hur går detta ihop? Haha, en liten parentes bara. Tänkte ni kunde få något lite ranfom att läsa mer än bara min dag :D

Pusspuss!

maria

sv; haha okej:) Jo jag har också vatt i skolan och sen var jag bara lite med en kompis:)

2009-09-21 | 19:49:04
http://miiaahhh.devote.se
maria

sv; haha jodå:) Nu sitter jag bara och kollar lite bloggar:) Själv då?:)

2009-09-21 | 20:31:23
http://miiaahhh.devote.se
F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar: aww,tack så mycket ;) vad har du för dej då? :D vilken härlig bild!

Anonym

Har du äntligen kommit på det nu?!!!! Har inte jag sagt innan att det är farligt att gå med headset/musik i öronen när man är i trafiken.... Hmmm, mamma hader rätt igen ;)

2009-09-22 | 13:25:30
maria

sv; haha okej:) sov gott då:D

2009-09-22 | 16:00:37
http://miiaahhh.devote.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer