Såhär har jag och Julia det!

igår var jag med Julia. Den filuren sov här sen och vi hade jäkligt roligt! Vi var och flummade inne först, sen hoppade vi studsmatta, för första gången i år faktiskt! Sen fikade vi ute och sen hörde vi på en läskig spökhistoria på CD. Så vi lyssnade med mitt surroundljud på spökhistoria i ett mörkt rum. Det är inte roligt. Så vi kurade ihop oss till en liten boll och jag pillade i Julais hår för att känna mig lugn. Sen när det hände något hoppade jag till och kröp ihop ännu mer. Det roliga är ju att den inte ens är läskig. Elller ja, jo, det kan den vara. Men den är ju ändå mesig. Haha, vi är nog ganska mesiga. Vi filmade ganska ,mycket eftersom i alla fall jag var på flumhuimör, så ja... Ni får se lite filmer (a)






 
Ja, Julia kom ju då på att vi skulle äta sockerkaka ute. vi satt på flyttlådorna vi har för att tömma sakerna i huset eftersom vi ska göra om här om två veckor eller något. Tiden går verkligen fort och det kommer vara ett relt h*lvete här hemma...


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer