High heels for me, please!


Nelly.com - 399 kr


Nelly.com - 499 kr


Topshop - £65.00


Topshop - £75.00

Det är en jäkla synd att vi inte kan handla på Topshop här i Sverige (skulle de inte göra en affär i Stockholm?) men Nelly.com har otroligt fina skor till ganska låga priser. När jag kommer hem ifrån Turkiet och fortfarande har lite pengar kvar ska jag nog ta och köpa mig ett par klackar. - I love it!
novembersara

SV: KUL! Fan vad snygga skor!

2009-06-25 | 14:10:27
http://novembersara.blogg.se/
sabiha

Fresta mig inte :(

2009-06-25 | 14:45:21
http://sabihaochsofia.blogg.se/
Camilla

Har dom inte öpnatt en äffär där redan ? =P


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer