Ett manligt könsorgan? Nej tack!

Ska snart gå och äta frukost, tidigt inlägg idag, men jag hade lite tid över så. Jag skulle bokat biljetter till " Benjamin Buttons otroliga liv" bara för att "I taket lyser stjärnorna" inte skulle komma här i Borås förrens i frbruari någon gång. Mikaela gick nämligen dit och kollade igår när hon ändå var i stan. Åh, jag blir lite smått förbannad faktiskt. Kan de inte ha premiär här också? Men eftersom vi hade bestämt att gå på bio, så fick det bli den i stället. Vissa säger att den är bra, andra inte. Den är iförsig 2 timmar och 46 minuter lång, så vi får väl se.

Gymnastiken igår gick i alla fall bra. Eller bättre än innan i alla fall. Jag måste träna lite på hjulning, rondat. Men det är ju inte så svårt mer än att man inte får ta några mellansteg mellan hjulningen och rondaten och sedan få stäm på det så att det inte blir så fult. Ja, ni kanske inte fattar, men ändå. Igår var den snabbaste en och en halv timme som jag har varit med om! Efter 50 minuter hade vi inte gjort någonting. Bara att de i min grupp skulle träna på rondat flickis, medans mix - laget skulle träna trampett. Då hade varken jag eller Amanda gjort något. Ja, det var helt sjukt faktiskt! Hur snabbt som helst gick det! Men imorgon är det ju 2 timmars träning, och det blir nog bättre. :) Och vi fick dräkterna med vi skulle ha på oss. Jag fick i storlek 38, och "där nere" är det "överflödigt" med tyg. Ja, det hänger lite, så man kan ju undra vad det är. Haha, nej en 36 var mycket bättre. Men det fanns ingen för jag provade bara Annas. Haha, det blir spännande och se dethär.

Haha, varför ska man alltid på shampoo i ögonen när man duschar? Den frågan ställde jag mig själv imorses, eller ja, för en halvtimme sen då. Det svider till rejält, och man kan inte titta på flera minuter. Så är det i alla fall om man heter klant i förnamn. (a)

Nu ska jag gå och äta.
Ha en bra onsdag, skriver när jag kommer hem!

/J

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer