Äntligen fredag!

Hallu!

Som vanligt så har fredagen gått fort. Det är ändå skönt eftersom då vet man att det snart är helg, eller rättare sagt; det är helg! På EAT:n och svenskan kollade vi på en film vid namn "Mice and men" - "Möss och människor". jag hade bara hört talas om namnet innan, men den var faktiskt bra, men ganska så dramatisk så att säga. Ush!

Helgen kommer nog bli toppen tror jag. För imorgon ska jag äntligen vara med Dilan, och han har jag ju inte träffat på flera veckor, så det ska bli riktigt kul! Sen skulle vi nog hem till Jujja och äta mat. på söndag ska jag på tävling med gymnastiken i Vänersborg, nämligen på Vårcupen. Det är en oseriös tävling, men man kör ju ändå varven så gott man kan. Och eftersom de hade tagit alla tränarnas namn (de lagen som ska vara med då) så heter vi "MILCS". Hur snyggt är det egentligen? Låter typ som att vi är några mjölkare ifrån någon riktig bonnastad. För jag tror inte att de fattar att det är tränarna som heter det och inte att vi är mjölkare. Nej, jag vet inte. Haha! Och det jobbiga är att vi ska vara i Borås vid tio över sju på morgonen! - AMA GAAD säger jag lite sådär fjortis. Så man får ju gå upp riktigt tidigt och sen kommer man hem vid halv tio/tio också eftersom tävlingen slutar sju, men det blir nog överdraget eller vad man ska säga. Aja, längo ch tuff söndag lär det bli, men också väldigt rolig! Bilder kommer absolut!

Nej, nu ska jag faktiskt vara lite nyttig. Ska gå ut och hoppa studsmatta och träna lite. ;) 
Pösspöss!
/J
 


Mikaela, Felicia, Tony, Charlie och jag.




Idag.

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer