Ingenting egentligen

Hääääj!

Gymnastiken igår gick bra, trodde inte det skulle det med fingret, men ja, som tur var kändes det knappt. Var bara sjuuuukt trött i armarna och ont i handlederna bara, för vi hjulade i en och en halv timme`^^Snacka om tråkigt! xD Iförsig har jag väl hemskt stor nytta av det, för jag suger verkligen på att hjula, rondater, tryckhjulningar och vad allt nu heter. Nej, ush!

Bästa dagen på veckan idag, eller ja, eftersom schemat är såppas bra. Annars har det väl varit som vanligt, vilket är långtråkigt och ingenting roligt egentligen mer än vanligt. Iförsig är väl inte skolan så rolig egnetligen, men man måste ju så..

Pappa fyller år idag också, så grattis :D Jag vill också fylla år, och min största önskan är den stöööörsta tekoppen i världen, om någon hittar den är den bäst (y) ^^ Fan vad fräsigt :D Okej, kanske inte, men ändå. Alltid nåt, för te är ju det bästa som finns!

Ja, vad har jag att skriva? ingenting egentligen, så orka dryga ut dethär inlägget med annat skit. Jag tror jag slutar nu.

Ni får ha det så bra!
/Jennifer


I brist på annat ^^


Jag älskar dig!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer