DU GAMLA DU FRIA!

Hallåååååjsan!
Idag är det nationaldagen.
Du gamla, du fria, du......
Sen kan jag inte mer. eller jag kom på detdär med fjällfeta ko. men inte vad den riktiga var xD Riktig skam för Sverige att jag inte kan nationalsången :O Men jag hoppas och tror inte att alla i Sverige kan den ändå.

Idag ska jag & Mikaela gå runt och fota lite överallt. Kommer bli sjukt kul eftersom jag äntligen har någon att fota med. Hon har ju haft sin andra kamera, men USB-kabeln till den funkar inte, så det har inte blivit att hon har fotat så mycket. Men nu får hon denna i tidig födelsedagspresent och jag blir så glad :D

Igår var dert Mogalunken. Vårat lag kom sist, men vi hade kul ändå. Jag var hos tandläkaren också. De tog bara bilder och sen ska de skicka hem något brev om vad som ska göras med mina tänder och jag tror det blir mycket! De är glesa&små! Jag hatar dem! Menmen.. Vad ska jag göra? Det är de som ska göra något! ^^

Jaja, nu ska jag ut och fota. Eller snart iallafall. När jag ringde Mikaela hade hon knappt vaknat så... ;)

Pusshej!
/Jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer