äpple, inte bara ett äpple ^^

hallooj !
jag vet, jag är dålig på att skriva. men jag tror inte det finns ås många som tycker det rä intressant med min blogg ändå så det är nog lugnt ^^. har bara lust att skriva av mig ibland. jag har tvångstankar, you know! ^^

har kommit på att jag verkligen älskar äpplen! de är så söta, endel sura, och bara riktigt jäkla goda! och jag har kommti på!, att äpplen, de behöver man liksom inte bara äta och svälja. ;) utan man kan även skära dom och lägga på kanel, riktigt gott! väldigt nyttigt, eftersom även kanel är nyttigt ^^. sen kan man ju såklart ha det i äppelpaj, som är så himla gott! dock inte lika nyttigt ^^. men sen kan man ta vanlig vaniljyoughurt och skära ett äpple, och lägga i. riktigt gott det med! :D
jaja, det var väl alla mina recept på hur man kan göra med äpplen. man kan värma hallon och doppa med äpplen också, faktiskt gott, men det behövs lite socker, för att det inte ska bli så surt ;D men herregud! här sitter jag och skriver om äpplen xD

jaja, ska iaf på volleybollnatta också, kommer bli riktigt kul! :D ska dit med mikaela,och därborta ska vi vara med frida bengtsson och hanna johansson :) jätteskoj <3
sen ska vi nog vara med erika carlén också. :)

jaja, nu ska jag gå upp och kolla på TV!
Ha det så bra, alla!

/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer