OM MIG



Ja, vart ska man börja? Jennifer Maria Helena Kivinen är då mitt namn. Är en fotogalen tjej bosatt lite utanför Borås. Jag är fruktansvärt envis och tänker alltid för mycket. (Kanske därför min hjärna oftast inte fungerar korrekt när jag väl behöver den..) Jag har nu haft min blogg i lite mer än två år och har fortfarande inte tröttnat! Älskar att verkligen att blogga! Innan så var det mer bloggning om min vardag, men nu är det mer att jag bloggar för min fotografering. Dock hade jag ett stort fotointresse redan 2008, men det har vuxit och blivit mitt mest brinnande intresse jag har. Har även tänkt att jobba inom foto i framtiden. Det kommer bli riktigt tufft, jag vet, men jag ska klara det och det ska bli grymt!

Jag knarkar te. Jag älskar mina vänner & familj. Kameran är min livskamrat. Förändringar är en utav de värsta sakerna som finns. Melissa Horn är min gud. Kärleken ger mig ofta problem och jag har svårt för förhållanden även om jag alltid drömmer om det perfekta. Har varit riktigt kär 3 gånger. Jag har en väldigt kort stubin och blir lätt irriterad. Enligt mig känns det meningslöst att strula med någon som man inte känner, det finns ju inga känslor inblandade. Jag pluggar alltid som en dåre inför prov. Jag har 1100 egobilder på min dator. Jag tänker alltid för mycket. När jag var mindre var berättelser det enda jag gjorde. Jag är riktigt stolt över min familj. När jag är övertrött är jag som konstigast. Jag föredrar Converse på vintern. Mina favoritfärger är lila och grönt. Jag älskar parfymer. Jag har varit utomlands på riktigt en gång. Jag är en kvarts finsk och pyttelite norsk. Kivinen betyder stenig på finska och man kan översätta det till "familjen Flinta". Jag går aldrig i mjukiskläder i skolan. Jag pratar bonnigt. Jag skrattar konstigt. Jag tänker ofta på framtiden och hur den kommer bli. Jag ryser när jag tänker på döden. Jag är pedant. Jag är ett kontrollfreak som alltid vill göra allt själv. Jag kommer ihåg oviktiga saker men de viktiga glöms lätt bort. Jag är omtänksam. En av de bästa saker jag vet är att sitta i en mörk buss med bra musik på kvällen. Jag har haft fast tandställning i mer än ett år. Jag är född 1994. Jag har aldrig normala strumpor på mig. Mitt hår består utav ungefär tio nyanser. Jag tränar gymnastik. Jag älskar mat. Jag har fruktansvärt dåligt självförtroende. Jag har spelat tvärflöjt sedan fyran. Jag hatar pyttipanna. Mitt minne ifrån dåtiden är väldigt bra, men saker jag ska komma ihåg för några timmar är dessvärre sämre. Jag tar åt mig kritik jättelätt, men kan dock inte ta åt mig komplimanger. Källarlukt gör mig galen. Jag vill tatuera mig. Jag tror att ni som läste igenom detta inte har rätt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0