LUCIA




NIKON D90 + 50 mm f/1.8 (Otroligt dålig brännvidd när man ska fotografera Luciatåget på ganska många meters håll. Grymt! (men 18-200 fick inte plats i väskan, haha))

Ja, nu sitter vi då och pratar om berggrunder, vittringar, frostsprängning, sedimentära bergarter och blablabla... Vem bryr sig? Nej inte jag, som ni kanske förstår då jag skriver blogg istället, vilket gör mycket mer nytta! Vi fick då se på det fina Luciatåget imorses (som för övrigt förstörde vår sovmorgon) och ja, det blev ju inte så grymt när man inte satt nära... Och inte gick jag fram heller, smart som jag är. Men det kommer fler gånger, hoppas jag! Tänkte mest ta med mig kameran för att fota/filma träningen idag, så detta var ju bara en "bonus", haha...

Men nu får jag nog ta och koncentrera mig lite. Även om jag inte bryr mig kommer det påverka mig sen med mitt betyg, och DÅ bryr jag mig...
Ha en fin måndag!

Adam Sjölin

Första kommentaren, Yippiiiiieehhh! ;), Koncentrera dig Kiviboiii! ;)<3

2010-12-13 | 14:47:50
Lisa Lundberg

Hej, jag tycker om din blogg mycket, men jag bara undrar vad heter det redigerings porgamet du använder på dina bilder?? Tack i för väg :D

2010-12-13 | 22:22:06
Jennifer

Svar till Lisa: Tack så hemskt mycket!!! Jag använder Photoshop CS 5 :)

2010-12-14 | 08:11:49
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer