Abstract




Det var himla svårt att hitta det där "perfekta" plagget som skulle pasa på festen, men jag hittade en underbar klänning med en arm och lite volanger från H&M. Köpte även en paljettmössa (haha så söt!), ett armband som stödjer Rosa Bandet, en otroligt stor ring och lite annat smått och gott. Och när jag kom hem såg jag att jag hade fått ett paket. Vet ni vad det var? Jo, 4 close-up filter. +1,+2,+4 och +10. Det blev grymt bra fast det var en aning svårt att fokusera på +10 som jag har hört att det skulle vara, men eftersom jag hade 1 cm närgräns på min förra kamera, så har jag känt mig lite handikappad med mitt 50 mm, men nu kommer det bli mer macrobilder!

S A N N A S . R U M

GUUUUD vad fina bilder, Jennifer!

2009-11-24 | 20:22:51
http://sannasrum.blogg.se/
PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

svar: aww, tack så mycket!=) vad har du för dej då?



fina bilder, gillade sista väldigt mkt ! :)

annnie

shit, jag fattar ingenting av det där kameraspråket alltså. hahaha! det är som rena kinesiskan ju ;) det låter kul med fest :D vad är det för fest du ska på? B-young brukar faktiskt ha väldigt snygga festklänningar och speciellt B-young vid Knalleland! :)

2009-11-24 | 21:13:21
http://kerstinannie.blogg.se/
Martina

Du är så duktig på att fota, Jennifer!

2009-11-24 | 21:25:31
http://martinaodeen.blogg.se/
PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: hihi,okej =) jag ska borsta tänderna och kolla på tv.

Via

Jättenice blogg!

2009-11-24 | 22:05:21
http://viaviavia.blogg.se/
PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: jo, det är bara bra med mig =) hur är det sj?

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: va bra då! ;) vad har du gjort idag?

PICTURES BY FELICIA KARLSTROM.

sv: jag har varit på studiebesök idag, på mediaprogrammet;) superbra program! ska nog välja det!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer