090329

Idag är det verkligen en slappardag. En sån dag man kan ligga i sängen hur länge som helst. En sån dag man kan sitta vid datorn jättelänge och ingen bryr sig. En sån dag när man kan gå runt i pyjamas och mjukisbyxor. Ja, ni fattar vilken dag jag menar. Jag har haft lite ont i huvudet så jag har mest legat i sängen och okllat klart på Changeling som jag började kolla på igår. Det konstiga varj u att det stod att det skulle vara svensk text, men nehe. Det var det inte. Man kunde klicka på det i både menyn och på fjärrkontrollen, men det kom aldrig någon. Det var konstigt.. Aja, jag kollade utan text även om det var lite svårt och de mumlade lite. Men den var bra!

Igår var jag ju och tränade från 10-13:00. Det var riktigt gött och jag lärde mig lite faktiskt. känns osm att det börjar gå bättre med flickisarna och mina sträckvolter faktiskt. Sen skulle jag ju åkt till Erika, men när jag satt på bussen från borås sms:ade hon mig och skrev att det skulle ta längre tid än vad hontrodde. Så det skulle ju inte vara någon idé och det gick ju inga bra bussar senare ändå, vilket var tråkigt. Men vi ska göra något snart i alla fall!

Men när jag kom hem, hade satt mig lite vid datorn och så ringde Julia och frågade om jag ville följa med henne upp till hennes mammas nya lägenhet (eftersom hennes föräldrar ska separera...) och ge min mamma och Annica lite fruktsallad och glass för de höll nämligen på att måla om där uppe. Så vi tog cyklarna och cyklade upp dit. Jag fick se den nya lägenheten och den var större än vad jag trodde. Ganska mysig faktiskt! Vi gick ut lite och pratade en hel del och sen gick vi upp på hennes nya rum och pratade ännu mer. Sedan så såg vi Kim Ivarsson och hans kusin, som hade suttit på "min" buss när jag skulle hem. Och jag undrade ju vem han var, men fick reda på det då. Vi gick ut med dem, cyklade lite här och var och hade ganska kul. filmade lite och tänkte lägga in, men nu orkar jag inte lägga in minneskortet i datorn och sedan in på Youtube och sedan in på bloggen. Jag ska snart gå upp och kolla Titanic så. Ja, men i alla fall. Det var ganska kul. Träffade Hampus sen med så vi pratade med honom ett tag. Sen cyklade vi hem.

Nej, nu ska jag gå och kolla på Titanic. Var så längesen jag såg den.
Pöss!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer