Julkänslor!

Häj!

Slapp dag idag egentligen. Hade utvecklingssamtal, vilket gick ganska bra. Men ja, jag vill ha bra betyg nu även om dem inte spelar någon roll sen i slutbetyget, men jag vill veta och få allting gjort. Jag har julkänslor och vill att julen ska komma och att man har gjort alla proven! Fick såna julkänslor idag på tvärflöjten när vi spelade jullåtar. Åh, det var så mysigt! Och jag hoppas att allting kommer gå så fort att det snart är jul och det är dan före dopparedan och man har fått sina betyg om man är så glsad och har ingenting att oroa sig för. För det är just det jag oroar mig för nu; betygen. Nej, ush!

Nej, nu får jag faktiskt ta och läsa religion, it sucks, men det måste bli gjort!

Puss!


Bara det inte ser ut såhär på julafton som det gjorde förra året. Det var en skam!
Anonym

du behöver la inte oroa dig för betygen?:O:) men det gör jag:(

2008-11-25 | 19:54:35
Jennifer Kivinen

Jennifer, det känns inte som att det kommer gå så bra. Jag kommer väl få godkänt i alla men jag vill inte få dåligt, för jag sätter så höga krav på mig själv. Du är ju jätteduktig som kämpar så!

2008-11-25 | 20:41:20
http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer