solen skiner, men kallt!

hellå :]


ja, jag skyller på det som alla andra gör, jag hinner aldrig skriva, har fullt upp. fast ändå sitter jag här typ dygnet runt, men skriver aldrig. kan bero på att när jag väl skriver har jag tvångstankar till att skriva väldigt mycket. [okej, kanske aldrig har blivit så himla mycket. men det beror ju på eftersom jag har stoppat tvångstankarna i en liten burk, satt på locket och gömt den så jag inte ska skfiva så mycket!]

nu så skiner solen ute och jag ska snart gå ut och fota lite tänkte jag. men först måste jag ju göra ett stopp vid datorn ;)
ja, påtal om detdär med solen! solen skiner verkligen ute och när man sitter där i klassrummet vill man bara ut i shorts och t-shirt och springa runt och ha kul. men sen när man tänker att det bara är mars blir man besviken. "attans att det inte är varmare än bara 3 grader!" ja, för det är ju inte det vilket jag stör mig på! även om det är fint väder så är det inte varmt och man måste gå och dras med den tjocka varma vinterjackan fastän solen verkligen skiner!  [det är klart att man kan öppna upp jackan, men då blir det ju kallt x'D och ja, sätt på en vårjacka då! men det är ju ännu kallare, så man får nog ändå dras med den tjocka varma vinterjackan! gud vad dum jag är, hahah!]

okej, jag är lite dingdong och ja i hela inlägget justnu har jag bara pratat om solen typ ;)
men ändring på det får det bli någon annan dag, ska ut och klicka med kameran nu!

seeya!
/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer