Skola...

Jag kan inte fatta det... Imorgon börjar vi skolan igen och sommarlovet har blåst bort helt enkelt. Det har gått så fort att man inte ens har saknat skolan. Visst, nu börjar man känna att det är ganska härligt att sommaren är slut och få komma tillbaka till de vanliga rutinerna. Men ändå känner man en dyster känsla eftersom det blir läxor, prov, lektkioner och ännu mer läxor. Alla säger att det är så mycket svårare i åttan än sjuan. Men det känns ändå skönt att man inte längre är yngst.
Jag skulle vilja spendera lite mer tid med mina vänner och önskade att sommarlovet hade varit längre eftersom jag nite varit med alla mina vänner även om jag har försökt. Sofia, Sabiha, Matilda tillexempel.. <3

Jaja, nu är det bara att acceptera. Nu får man betygen för första gången, och det är nu det börjar!

Jag kommer kanske vara inne lika mycket de första dagarna, men sen när vi börjar på riktigt måste jag kömpa med läxorna och proven. För det är ju viktigare än datorn. Eller hur? ^^

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer