1655

NIKON D90 + 50 mm f/1.8
Idag har jag bara suttit och knåpat ihop min brors blogg. Så sjukt tråkigt är det när något strular, haha.. Och enkel är den med, men jag orkar ju inte sitta och hålla på med något i flera dagar när man inte vet hur länge pojken kommer hålla igång med sin blogg... Dessutom får jag inte bli för trött, för hade tänkt fixa något nytt till min också (någon gång, hehe).
Imorgon ska jag fota Frida, vilket ska bli himla kul! Äntligen prova på min nya glugg till porträtt och även min reflexskärm. Dessutom är hon superduktig framför kameran, så blir spännande! Får se om jag ska träna efteråt också, har sån satans träningsvärk efter igår. Att man knappt kan gå efter en halvtimmes core. Jag fattar ingenting, haha..

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer