EN NYSTART

Iphonen via Instagram
Mycket iPhonebilder här nu, men har inte tagit tummen ur och fotat med kameran... Får bli bättre på det i fortsättningen!
Så otroligt mycket man har i ett hus, om man tänker efter. Vi har ju två helt fulla vindar (eller snarare hade), och jag är en som sparar på allt, men jag har faktiskt  försökt slänga väldigt mycket idag. Framsteg, Jennifer! Så nu känns mitt rum väldigt tomt, men samtidigt så himla rent. Innan var det grejer överallt kändes det som, fast allt var städat. Får försöka inte slänga upp så mycket grejer i nya rummet sen. Stilrent ska det vara!
Tog även en springtur innan. Har inte hunnit träna mycket alls på nästan två veckor (skolan, ni vet), så det kändes gött! Tur att jag inte var ute nu bara, för nu snöar det för fullt. Aprilväder när det är som bäst!
Det är även en speciell dag idag. Eller skulle varit, rättare sagt. Idag skulle det blivit två år. Jag kommer ihåg exakt hur allt var för två år sedan, den 6e april 2010. Så självklart är det en tyngre dag idag, men jag försöker så gott det går! Min familj och mina vänner får mig att må bra! ♥
Ha en underbar långfredag, kram!
sanna

jag vill oxå flytta! förväntar mig massa bilder på hur erat nya place ser ut sen hihi :) kram

2012-04-09 | 12:50:41
http://fashionissue.devote.se

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer